Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / L'Alt Urgell i el Pirineu, presents un any més a Fitur

L'Alt Urgell i el Pirineu, presents un any més a Fitur

L'acció promocional vol donar a conèixer internacionalment l'oferta turística pirinenca En el marc del certamen madrileny, la Seu rebrà un reconeixement com a Destinació de Turisme Esportiu
Parc Olímpic del Segre
29/01/2013 18:00

L'Alt Urgell i el Pirineu, a través del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, serà present un any més a la Feria Internacional de Turismo-Fitur, amb l'objectiu de donar a conèixer als visitants d’aquest  certamen internacional l’oferta turística pròpia, ja sigui de neu, d’esports d’aventura, de natura, així com també de productes culturals i gastronòmics, entre d'altres.

Com a novetat, en el marc de la fira madrilenya, està previst que la Seu d'Urgell rebi un reconeixement com a Destinació de Turisme Esportiu (DTE). El conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, acompanyat de la directora general de Turisme, Marian Muro, del director de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), Xavier Espasa, i del secretari general de l’Esport, Ivan Tibau, presidirà un acte adreçat als 13 municipis catalans que compten actualment amb el segell DTE.

A més de la Seu, les poblacions cerficades són: Banyoles-Pla de l’Estany, Blanes, Calella, Castelldefels, Castelló d’Empúries-Empuriabrava, Lloret de Mar, Santa Susanna, Sort, Val d’Aran, Amposta, Cambrils i Salou. Totes disposen d’infraestructures i serveis d’alta qualitat per a la pràctica de diferents modalitats esportives, juntament amb determinats equipaments turístics.

Optimització de les accions promocionals

En els darrers anys, l’Agència Catalana de Turisme està fent un esforç important per optimitzar les accions promocionals. En el cas de FITUR, s’ha reduït la superfície expositiva. Tanmateix, això no afecta la presència de productes turístics de tots els territoris.

L’estand inclou, entre d’altres propostes, una mostra de l’exposició fotogràfica “Catalunya, vista pels instagramers”, un photocall on els visitants podran endur-se un record en forma de postal, i l’accés a les més de 240 experiències turístiques del “Club Experience” de l’ACT, tematitzades segons l’època de l’any. A través d'un bloc, s’ofereixen tot tipus de propostes per descobrir Catalunya amb descomptes d’un 20%, preus especials per a famílies i ofertes de 2x1.