Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / L'Associació d'Empresaris tramet a la Generalitat la denúncia contra Telefónica

L'Associació d'Empresaris tramet a la Generalitat la denúncia contra Telefónica

L'entitat demana que s'obligui la multinacional a indemnitzar-los i a reduir la factura d'acord amb les interrupcions en el servei Recorden que el darrer mes "hi ha hagut tres interrupcions greus"

Pantalla ordinador
Pantalla ordinador
15/02/2008 09:41

L'Associació d'Empresaris de l'Alt Urgell ha presentat aquest matí a la Generalitat la denúncia que vol interposar contra Telefónica per demanar danys i perjudicis pels continus talls en l'accés a internet i en la telefonia.

La denúncia, a la qual ha tingut accés RàdioSeu, demana al Govern "que es requereixi i s’obligui a Telefónica de España S.A. i Telefónica Móviles España S.A. a prendre les mesures necessàries per tal d'evitar que es tornin a repetir les situacions denunciades, i es prestin els serveis contractats en les degudes condicions de qualitat". També reclama que s’obligui ambdues companyies "a reduir l’import dels costos fixos (Línia ADSL, RDSI i manteniment) de les factures dels mesos de gener i febrer, proporcionalment als períodes de temps en que el servei ha estat interromput". També s'insta "a indemnitzar a les empreses pels perjudicis causats per les interrupcions del servei de telefonia fixa i mòbil, el detall del qual s’acreditarà oportunament".

En l'exposició dels fets, l'AEAU recorda que "la gran majoria de les empreses relacionades tenen contractats els serveis de telefonia fixa i mòbil amb Telefónica de España S.A. i Telefónica Móviles España S.A.". L'entitat lamenta que "des de fa temps són habituals els talls i interrupcions en les línies ADSL i RDSI, i en la xarxa de telefonia mòbil per problemes derivats d’una prestació defectuosa del servei per part de les esmentades operadores". I afegeix que "tots aquests problemes, impropis d’una multinacional com Telefónica que opera en règim quasi monopolístic, són suportats estoicament pels empresaris de la comarca i, en general, per tots els seus habitants".

Tanmateix, els empresaris conclouen que "aquesta situació ha esdevingut ja inacceptable" i recorden que "durant el darrer mes s’han produït tres interrupcions greus en el servei". En aquest sentit, detallen que el dia 4 de gener, des de 2/4 de 12 del migdia fins a 2/4 de 6 de la tarda no van funcionar les línies ADSL i la telefònia mobil; que el 7 de febrer, des de 2/4 d'11 fins a 2/4 de 7, va romandre interrompuda tota la telefonia fixa, mòbil, i les línies RDSI, ADSL. I que finalment, dilluns passat, 15,30 fins a les 10 de la nit, novament es va interrompre la telefonia fixa i mòbil.

 

Mostrar formulari de contacte