Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / L'estació de Boí Taüll estrena un nou plànol de pistes interactiu

L'estació de Boí Taüll estrena un nou plànol de pistes interactiu

El mapa, desenvolupat amb tecnologia 2D, permet consultar la informació actualitzada en temps real de tots els serveis de l’estació
Mapa interactiu de l'estació d'esquí de Boí Taüll
17/02/2021 20:55

L’estació de Boí Taüll, gestionada per Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), ha estrenat un nou plànol interactiu de pistes, desenvolupat amb tecnologia 2D, que permet a les persones que visiten l’estació consultar la informació de tots els serveis, amb dades actualitzades en temps real.

El nou mapa, consultable a través de l’aplicació mòbil de Boí Taüll (Android i IOS) i a la pàgina web de l’estació, dóna informació sobre l’estat de les pistes i els remuntadors oberts, els itineraris d’esquí de muntanya i altres punts d’interès de la instal·lació. Les consultes es fan sobre la mateixa base del mapa tradicional, facilitant-se així la comprensió i interpretació.

El plànol interactiu substituirà el fins ara mapa de pistes imprès, fet que afavorirà l’estalvi de paper generat per l’estació, a la vegada que evitarà que les persones que visitin Boí Taüll s’hagin de desplaçar físicament als punts d’informació.

La nova funcionalitat ha estat desenvolupada per Skitude, especialistes en solucions tecnològiques per a estacions d’esquí així com d'eines per a monitoritzar, gamificar i compartir experiències entre les persones aficionades a l’esquí.

Una experiència digital còmoda i eficient

Boí Taüll ha accelerat aquesta temporada la seva transformació digital amb l’objectiu de fer que l’experiència de compra de productes i serveis, així com la informació i la utilització de les instal·lacions per part de les persones usuàries, sigui còmoda i eficient.

El procés de digitalització s’ha accelerat amb motiu de la necessitat d’implementar un pla de prevenció contra la pandèmia de la COVID-19. Així, entre les principals mesures adoptades destaquen la implementació del servei Check-in d’accés automatitzat a l’estació, la incorporació de la nova targeta de prepagament recarregable PiriNeu365 o la posada en servei d’un sistema per realitzar comandes als punts de restauració des de l’app mòbil.