L'Ultra Cerdanya renova la imatge amb un nou logotip
L'Ultra Cerdanya ha fet públic el seu nou logotip que, juntament amb el canvi de nom i data, renova la imatge de l'antiga Volta Cerdanya Ultrafons. El logo representa una guilla, un dels mamífers presents a Cerdanya, i trenca conceptualment amb el tòpic del corredor i la muntanya. La línia gràfica és neta, simplificada i moderna, aportant a l'animal una forma estilitzada que la fa elegant i alhora agressiva.
El disseny és obra de Judit Franch. La coneguda corredora de curses d'ultradistància va estudiar a l'Escola d'Art i Superior de Disseny de Vic, va completar la seva formació amb un postgrau en disseny a l'Escola EINA de Barcelona i té el seu propi estudi de disseny gràfic a Gironella. És corredora d'elit del team Inov-8 i en el seu palmarès destaquen, entre altres, el primer lloc a l'UT Collserola i les segones places a la Transgrancanaria i l'Spain Ultra Cup.