Nova oferta del curs d’auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic del Pla de Transició al Treball a la Seu d’Urgell
A partir del pròxim dilluns, 14 de maig, i fins al divendres 25, es podran presentar les sol·licituds per accedir al curs d’auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic del Programa de Formació i Inserció-Pla de Transició al Treball (PFI-PTT), que tindrà lloc a la Seu d’Urgell el curs acadèmic 2018-2019.
La formació, promoguda pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, s’adreça a nois i noies de 16 a 21 anys que no tenen el GESO (Graduat en Educació Secundària Obligatòria) i volen formar-se en una professió.
Els joves interessats cal que formalitzin la seva sol·licitud a l’oficina del PTT de la Seu d’Urgell, ubicada al Telecentre (3a planta del Centre Cultural Les Monges). El període de matrícula serà del 3 al 10 de setembre.
Per a més informació es pot enviar un correu electrònic o bé trucar al telèfon 973 350 010 (extensió 8089). Una altra opció és dirigir-se al Servei d’Ensenyament de l’Ajuntament urgellenc o bé al departament d'Ensenyament, al telèfon 900 15 11 76.
Contingut de la formació
Durant tot el curs acadèmic (de setembre de 2018 a juny de 2019) els nois i noies que preguin part en la formació professional aprendran a executar operacions d'auxiliar en el punt de venda, a preparar comandes, qüestions d'atenció bàsica al client, tècniques administratives bàsiques d'oficina, operacions bàsiques de comunicació, compliment de mesures de prevenció de riscos laborals, a més de qualitat i protecció del medi ambient. Així mateix, l'alumnat farà al llarg de l'any un mínim de 180 hores de pràctiques en empreses del sector i rebrà formació complementària per obtenir recursos per desenvolupar-se millor personalment i professionalment, així com per continuar el seu aprenentatge.
Amb el Pla de Transició al Treball s'obté una certificació de la formació rebuda i de les competències professionals adquirides.