Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / Presentada la campanya conjunta del Sedis Bàsquet i la UBSU

Presentada la campanya conjunta del Sedis Bàsquet i la UBSU

Els clients de La Seu Comercial obtindran vals per assistir als partits del Cadí i el Mausa A cada partit a casa se sortejarà 200 euros en compres als establiments adherits
26/09/2008 10:56

El Sedis Bàsquet i la Unió de Botiguers de la Seu d’Urgell (UBSU) han presentat aquest dijous a la nit la nova campanya conjunta Encistella amb La Seu Comercial. La iniciativa vol servir per promocionar tant la fidelització del comerç local com l’assistència als partits dels dos primers equips de bàsquet de la ciutat, el Cadí La Seu (Lliga Femenina) i el Sedis Mausa (Lliga EBA).

Durant la campanya, els clients dels establiments adherits rebran un val per cada 5 euros de compra. Amb 10 vals, podran aconseguir una entrada per als partits del Cadí o del Mausa. A més a més, els tiquets els podran dipositar en una urna –tant a les botigues com al Palau d’Esports- per participar en un sorteig de 200 euros en compres als comerços locals. Un premi que serà de 220 euros si el guanyador o guanyadora és al pavelló en aquell moment. També es preveu un sorteig sorpresa al final de la temporada.

La promoció, que ja parteix amb 70 establiments adherits, començarà el dia 11 d’octubre i finalitzarà el mes de juny, amb una pausa per la campanya de Nadal.

Durant l’acte de presentació, l’alcalde de la Seu d’Urgell, Albert Batalla, va elogiar la proposta conjunta i es va mostrar convençut que “serà una campanya rodona com una pilota de bàsquet”. El president de la UBSU, Ramon Ferrer, va indicar que l’activitat segueix la línia d’altres campanyes anteriors, amb les quals s’ha volgut premiar la fidelitat dels clients. I el president del Sedis Bàsquet, Antoni Ferraz, considera que aquest és un nou pas per refermar la complicitat entre el club i la ciutat.

  • Logo campanya Sedis-UBSU
  • Presentació campanya Sedis-UBSU