Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / Ràfting Parc, nova marca del Parc Olímpic del Segre

Ràfting Parc, nova marca del Parc Olímpic del Segre

La imatge comercial es complementa amb el lema 'L'aventura segura', encarada a famílies i grups. L'objectiu és esdevenir un referent turístic en activitats d'oci familiar
Presentació de la marca 'Ràfting Parc La Seu d'Urgell'
18/04/2016 14:35

Ràfting Parc La Seu d'Urgell és a partir d'ara la nova marca promocional del Parc Olímpic del Segre. La imatge renovada es complementa amb el lema 'L'aventura segura', aprofitant la peculiaritat del canal urgellenc, especialment atractiu per a les famílies i grups. L'estratègia de promoció també inclou la nova gestió del bar-restaurant, que vol esdevenir un espai dinamitzador de les instal.lacions, de cara als visitants i la gent de la Seu.

L'alcalde urgellenc, Albert Batalla, ha destacat que la intenció és "obrir una nova etapa que recull tot allò bo dels darrers 25 anys del Parc del Segre i un projecte de futur perquè passi a ser un referent esportiu i d'oci familiar a Catalunya". Per Batalla, l'estratègia per donar un nou discurs i orientació al Parc respon "a les seves potencialitats".

Pla de màrqueting

La promoció de la nova marca s'efectua en el marc d'un pla de màrqueting aprovat pel Consell d'Administració del Parc Olímpic del Segre. De moment, ja s'ha creat diferents perfils a Twitter, Facebook i Instagram, a més d'una pàgina web. Com a accions immediates hi ha prevista a final d'abril una trobada de bloguers especialitzats i un concurs a les xarxes socials que permetrà crear una base de dades de públic interessat en el producte turístic local. Tota la tasca promocional es farà de forma conjunta amb Turisme Seu.

El regidor d'Esports de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, Isidor Alberich, ha subratllat que "ara comença la visualització de la renovació, que més endavant també inclourà la creació de paquets turístics tenint en compte la vessant familiar d'aventura segura".

Renovació d'imatge

La imatge del logotip, que s'utilitzarà en competicions esportives o esdeveniments generals, serà a partir d'ara sensiblement diferent, amb un to daurat. Pel que fa la marca Ràfting Parc-La Seu d'Urgell, vol treure partit de la que és la principal activitat esportiva que s'oferta i del concepte de 'parc' com a recinte tancat amb molta tria d'opcions de lleure. El lema 'Aventura segura' respon a la idea que s'hi garanteix el cabal suficient durant tot l'any i s'ofereix una proposta familiar en què tothom s'ho passarà bé en un entorn vigilat i controlat.

Incrementar els usuaris

El gerent del Parc Olímpic del Segre, Francesc Ganyet, s'ha mostrat satisfet per l'impuls promocional a la instal·lació i ha expressat el convenciment que la part esportiva "pot combinar-se perfectament amb la part turística". Ganyet espera que la nova marca ajudi a desenvolupar i incrementar el públic, que pot optar actualment per una àmplia oferta, com el ràfting, l'hidrospeed, el rocòdrom, passeigs en barca, BTT, Open-Kayak o piragüisme.

L'any 2015 van utilitzar els serveis del Parc Olímpic del Segre més de 30.000 usuaris, que ascendeixen a 50.000 si es té en compte les activitats esportives. L'objectiu ara és difondre la nova marca i aconseguir "una progressió a l'alça que veiem clarament factible", ha indicat l'alcalde urgellenc, Albert Batalla.

Accions de promoció per a la gent de la Seu

Pròximament també es presentaran iniciatives perquè els urgellencs i urgellenques tinguin presents les possibilitats de lleure que ofereixen les instal.lacions. Així, es preveuen diverses jornades de portes obertes per conèixer la nova orientació i filosofia del Parc del Segre.