Salut impulsa una campanya per fomentar la vacunació contra la COVID-19
El Departament de Salut ha llançat una campanya publicitària per fomentar la vacunació contra la COVID-19 i conscienciar la població que no viu el virus "de tan a prop". Amb el lema 'És el moment de fer el gest que estàvem esperant', hi participen diverses cares conegudes, com el doctor Antoni Trilla, el periodista Ramon Pellicer, la model Judith Mascó, l'exfutbolista Pichi Alonso o el cineasta Ventura Pons. Tots s'aixequen el jersei o la camisa per mostrar un braç disposat a la punxada del vaccí.
En paral·lel, Salut informa en l'anunci que s'està avançant en la vacunació per franges d'edat i convida els ciutadans a donar-se d'alta al portal 'La Meva Salut' per facilitar un número de telèfon mòbil i ser localitzats per rebre la vacuna.
La campanya compta amb cartells publicitaris i un espot de 30 segons per a televisió, YouTube i xarxes socials. Salut assenyala que es tracta només de la primera fase d'una difusió, que anirà evolucionant amb noves peces de comunicació "amb l'objectiu d'informar cadascuna de les franges d'edat del fet que ha arribat el seu torn de vacunació i adreçar-los a demanar cita".
És el moment de fer el gest que estàvem esperant 💪🏻
— Salut (@salutcat) April 18, 2021
Avancem amb la vacunació de la COVID-19.
Dona’t d’alta al web La Meva Salut i actualitza el número de telèfon mòbil per assegurar-te que t’avisem quan arribi el torn de la teva franja d’edat: https://t.co/hDkkLyUDLK pic.twitter.com/dv8flaG8j5
El secretari general de Salut, Marc Ramentol, ha apostat aquest diumenge per reforçar la conscienciació en alguns segments de la població per mostrar que la vacunació és "necessària" i "funciona".