Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / Telefònica fa efectives les primeres indemnitzacions per les avaries del febrer

Telefònica fa efectives les primeres indemnitzacions per les avaries del febrer

L’Oficina d’Atenció al Consumidor de l’Alt Urgell centralitza les denúncies dels usuaris
Ordinador
26/03/2008 14:30

Les indemnitzacions per les avaries de Telefónica del mes de febrer a l’Alt Urgell han començat a fer-se efectives. L’operadora ja ha atès les primeres denúncies que els usuaris afectats van presentar a l’Oficina d’Atenció al Consumidor, ubicada a la seu del Consell Comarcal.

Els talls en la línia fixa convencional i en la de banda ampla es van produir els dies 7 i 11 de febrer i, en ambdues ocasions, es van perllongar durant diverses hores. Les avaries van afectar tant els usuaris particulars com les institucions i les empreses. En aquest sentit, l’Associació d’Empresaris de l’Alt Urgell va expressar de forma explícita el seu malestar pel tracte rebut per part de la companyia.

L’import de les indemnitzacions notificades fins ara, que va en funció del tipus de contracte i del temps sense servei, oscil•la entre els 6 i els 11 euros, més IVA, per usuari. Telefónica abonarà aquests diners descomptant-los de la pròxima factura.

El president del Consell Comarcal, Jesús Fierro, s’ha mostrat satisfet per la celeritat amb la qual Telefónica ha donat resposta a les denúncies presentades pels afectats pels talls en el submnistrament: “Aquesta resposta satisfà el Consell Comarcal en tant que responsable de l’Oficina d’Atenció al Consumidor, i ve a demostrar la utilitat i el bon funcionament d’aquest servei, que és a disposició de tots els ciutadans de l’Alt Urgell”.

Els usuaris de Telefónica que es considerin afectats pels talls en l’ADSL encara són a temps de presentar la seva denúncia, si així ho desitgen. El tràmit el poden efectuar a l’Oficina d’Atenció al Consumidor de l’Alt Urgell.