Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / Tret de sortida al pla de promoció per reactivar el turisme francès

Tret de sortida al pla de promoció per reactivar el turisme francès

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, conjuntament amb Torisme Val d’Aran, el Consell Comarcal de l’Alt Urgell i la Vall de Boí, participen amb diverses activitats a Tolosa de Llenguadoc Hi seran presents Artesans Alimentaris del Pirineu i el Centre Romànic de la Vall de Boí, entre d'altres
Productes d'Embotits Estamariu
22/04/2010 18:26

L’Agència Catalana de Turisme (ACT) inicia aquest divendres a Tolosa de Llenguadoc, amb un gran acte promocional de la celebració de Sant Jordi, l’Any de Catalunya a França. Durant aquest any 2010, l’ACT durà a terme un ambiciós pla d’accions destinades al mercat francès, amb l’objectiu de reactivar aquest mercat de proximitat, que és el primer emissor de turistes per a Catalunya, i propiciar-ne també la desestacionalització. Per dur a terme aquest pla d’accions s'hi destinarà un total de gairebé 1 milió d’euros.

La primera acció promocional d’aquest ambiciós pla es duu a terme a Tolosa de Llenguadoc del 22 al 25 d’abril. El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, en col·laboració amb el Patronat de Turisme de la Vall de Boí, el Consell Comarcal de l’Alt Urgell i Torisme Val d’Aran, participa en aquesta acció promocional amb un punt d’informació de l’oferta turística del Pirineu i de les Terres de Lleida a la plaça de Saint Georges de Tolosa de Llenguadoc, com també amb degustacions gastronòmiques a cura dels Artesans Alimentaris de l’Alt Urgell en representació dels Artesans Alimentaris del Pirineu, i de “vin caud” (vi calent) ofert per Torisme Val d’Aran. Per la seva banda, el Centre del Romànic de la Vall de Boí organitzarà una activitat adreçada a la mainada amb la construcció de maquetes de l’església de Sant Climent de Taüll.

El director general de Turisme i vicepresident executiu de l’ACT, Joan C. Vilalta, obrirà aquest vespre a la capital de Migdia-Pirineus l’Any de Catalunya a França amb una presentació davant els mitjans de comunicació, operadors i autoritats francesos. Aquest ambiciós pla promocional de Catalunya a França 2010 tindrà com a focus d’actuació principals 4 regions: Migdia-Pirineus, Rhône-Alpes, Île de France i Llenguadoc-Rosselló. Però, a més, també es reforçarà la resta del territori francès, amb accions dirigides especialment a públic final, intermediaris turístics i mitjans de comunicació.

Cal recordar també que l’any passat l’ACT ja va dur a terme una intensa campanya dirigida al sud de França, i especialment a la ciutat de Tolosa, que va tenir bons resultats quant a potenciació de la demanda turística d’aquesta zona. Ara, amb l’Any de Catalunya a França, les accions promocionals es dirigiran a tot el territori francès.