Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / Una empresa comercialitza per als visitants activitats de l'Urgellet, la Cerdanya i el Capcir

Una empresa comercialitza per als visitants activitats de l'Urgellet, la Cerdanya i el Capcir

Dyscover Pyrenees ofereix el Forfet Sensacions Pirineus, que ja treballa amb una vintena d'establiments El passi transfronterer proposa senderisme, visites a la natura i descobertes culturals, entre d'altres
Forfet Sensacions Pirineus
22/04/2015 18:36

L'empresa Dyscover Pyrenees ha creat el Forfait Sensacions Pirineus, una nova fórmula per a crear paquets turístics per a allotjaments que engloba l'Urgellet, l'Alta i la Baixa Cerdanya i el Capcir.

Sota un preu únic, s'oferirà als clients un tiquet per tal de fer una o dues activitats combinades i que podran escollir segons un calendari. El forfet divideix les activitats en quatre àmbits; aventura, natura i ecoturisme, cultura i salut. El promotor de la iniciativa, Xavier Guiu, ha manifestat a l'ACN que "el projecte pretén ser transfronterer i vendre unes quaranta activitats, totes al mateix preu".

Aventura, senderisme, interpretació, natura i experiències ecoturístiques o cultura s'oferiran sota un preu únic de 19 euros a partir del mes de juny. Guiu ha explicat que la comercialització es farà en establiments d'hostaleria de tot tipus i oficines de turisme, que cobraran una comissió per cada venda. Actualment tenen una vintena de proveïdors, de l'Alt Urgell, la Cerdanya i el Capcir, tant del món privat com d'altres que depenen d'entitats públiques.

Les activitats estan dividides per tres grups: A, B i C. L'adquisició d'un forfet donarà dret a gaudir d'una activitat del grup A o bé a dues activitats, una del grup B i una altra del grup C. Amb el passi s'aconseguirà que tota la gestió de reserves i d'activitats es faci centralitzada per Discover Pyrenees, de manera que els proveïdors i establiments no s'hauran de preocupar per cap tràmit de gestió.

Un dels proveïdors, el director de Cerdanya Resort, David Isern, afirma que "aquest forfet ens dóna un servei molt difícil d'aconseguir" perquè "la gent ve als establiments a buscar activitats i no tenen gent que els en pugui informar, ara ho podran fer amb els gestors del forfet".