Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals


Sou a: Inici / Notícies / Una quarantena de participants a l'Instawalk de Civís

Una quarantena de participants a l'Instawalk de Civís

Els usuaris d'Instagram han retratat els singulars paisatges de primavera del vessant alturgellenc del Parc Natural Alt Pirineu. L'acció serveix per promocionar aquest entorn a la xarxa social
Instawalk a Civís (Patronat Turisme Diputació de Lleida)
08/05/2019 18:19

Una quarantena d’Igers han participat aquest diumenge passat a l’Instawalk organitzat a Civís pel Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, per fotografiar la primavera al Parc Natural de l’Alt Pirineu. L'acció promocional comptava amb el suport de la direcció del parc, l'EMD de Civís, i l’Oficina de Turisme del Consell Comarcal de l’Alt Urgell.

L'objectiu d'aquesta trobada era "captar la singular bellesa dels paisatges del PN Alt Pirineu, on la natura en aquesta època primaveral es transforma i s’omple d’una gran varietat i intensitat de verds cromàtics". Un moment únic de l'any que s'ha volgut reflectir a la xarxa social Instagram per tal de promocionar el vessant alturgellenc d'aquest espai protegit, del qual el poble de Civís en forma part des del 2003, quan es va crear oficialment el Parc Natural. Des del patronat destaquen que aquest nucli de les Valls de Valira, a tocar d'Andorra, es caracteritza per "una gran riquesa natural i cultural vinculada a l’activitat ramadera i amb gran presència de bordes, que tenen un gran valor patrimonial per al municipi".

L’alcalde pedani de Civís, Josep Sinfreu, i el director del Parc Natural de l’Alt Pirineu, Marc Garriga, van donar la benvinguda als assistents. Tot seguit el grup d’Igers va iniciar una ruta per conèixer els valors naturals i paisatgístics del parc i immortalitzar-los així amb els seus dispositius mòbils. Al migdia, després de l’itinerari de senderisme, l’organització va oferir als participants un dinar típic de muntanya.

El Patronat de Turisme de la Diputació ha organitzat des de l’any 2013 més d’una vintena de trobades per als aficionats a Instagram amb la finalitat de promocionar les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida a través de l’objectiu de les càmeres dels telèfons mòbils. Amb aquestes actuacions es vol contribuir a donar a conèixer municipis, esdeveniments singulars, productes gastronòmics i espais naturals del territori, perquè els Igers esdevinguin "prescriptors" i donin a conèixer aquests atractius.