CANCEL·LADA - Celebració de la Traça Muga 2023, des de l'estació d'esquí nòrdic d'Aransa
Diumenge 12 de febrer
CANCEL·LADA - Celebració de la Traça Muga 2023, des de l'estació d'esquí nòrdic d'Aransa.
Dia: Diumenge 12 de febrer.
Nota: En aquesta edició, la competició tornarà a puntuar com a Campionat de Catalunya d'Esquí de Muntanya en la modalitat d'equips, i també com a Campionat de Catalunya de Raquetes de Neu.
Inscripcions: Les inscripcions per prendre-hi part es poden formalitzar a la pàgina web de la Unió Excursionista Urgellenca, que organitza la prova.
Horaris:
- La recollida de dorsals serà dissabte 11 de febrer, de les 18 a les 20 hores, al vestíbul de l'edifici de les Monges de la Seu d'Urgell, o bé diumenge 12 de febrer, a partir de les 8 h, a l'estació d'esquí d'Aransa. Tots els inscrits rebran una farmaciola com a regal.
- A les 9 h es farà el control de material a Prat Miró, un refugi situat a 1,5 quilometres i +117 metres de la base, que es on hi haurà els cotxes aparcats. A les 9.15 h està prevista la sortida de la cursa d'esquí de muntanya. Pel que fa a la prova de raquetes de neu, els participaran partiran de la base de l’estació d’esquí nòrdic d’Aransa. Un cop acabada la prova, hi haurà un gran avituallament amb productes del territori.
Més informació a https://ueu.cat/