Sortida senderista del Ges a Arsèguel, amb motiu de la 2a edició de la Volta a l'Alt Urgell
Dissabte 9 de maig, a partir de les vuit del matí. Punt de trobada: Estació d'autobusos de la Seu d'Urgell
Sortida senderista del Ges a Arsèguel, amb motiu de la 2a edició de la Volta a l'Alt Urgell.
Dia: Dissabte 9 de maig.
Hora: A partir de les vuit del matí.
Punt de trobada: Estació d'autobusos de la Seu d'Urgell.
Guiatge: Albert de Gràcia i Guillem Castellví.
Preu de la sortida: 15 euros.
Nota: Ruta de 17.5 km i 850 metres de desnivell positiu.
Més informació a https://tuit.cat/hbMtl
Organitza: Associació Marxa Nòrdica Cadí Pirineus, Consell Comarcal de l'Alt Urgell i Diputació de Lleida.
