Boí-Taüll rescata el pla per ampliar el domini esquiable
Boí-Taüll Resort vol tornar a demanar a la Generalitat que li permeti ampliar les seves instal.lacions. Segons publica el diari Segre, l'estació ribagorçana ha iniciat contactes per rescatar el pla que havia rebutjat l'anterior govern tripartit pel seu impacte ambiental.
L'objectiu de l'empresa és doblar el nombre de quilòmetres de pistes, de 45 a 90. També vol arribar a tenir 2.000 places d'hotel a peu de pista. Actualment els allotjaments més propers són a dos quilòmetres dels remuntadors.
Un dels obstacles perquè la proposta tiri endavant és la dubtosa situació financera del màxim accionista, l'empresa Nozar. El grup immobiliari, que té el 98% de les accions, es troba en suspensió de pagaments des del 2010.