Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / El ple de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell debat les noves ordenances municipals

El ple de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell debat les noves ordenances municipals

La sessió, per via telemàtica, es durà a terme aquest dilluns dia 2, a les 7 del vespre. En aquesta notícia podeu consultar l’ordre del dia

Ajuntament de la Seu d’Urgell
Ajuntament de la Seu d’Urgell
30/10/2020 18:50

Ple de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell. Dilluns 2 de novembre (19.00 h) per via telemàtica. 

Ordre del dia


1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior.SE-PLE2020/11 Ordinari 05/10/2020
2. Expedient de modificació núm.11 del pressupost. Exp: IN MCR 2020/11(A-3235)
3. Aprovació del Compte General de l'Ajuntament de l'exercici 2019. Exp: IN CGE 2020/1(A-2065)
4. Modificació 1. Impost sobre Béns Immobles. Exp: RE-ORD-2020/008(A-3169)
5. Modificació de l'Ordenança 3.Impost sobre Construccions, Instal·lacions i Obres. : RE- ORD-2020/010(A-3171)
6. Modificació de l'Ordenança 2. Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica. Exp: RE- ORD-2020/009(A-3170)
7. Modificació de l'Ordenança 27.Prestació de serveis a través de l'Emissora Municipal. Exp: RE-ORD-2020/011(A-3173)
8. Modificació de l'Ordenança 28. Prestació de serveis d'Ensenyament a escoles municipals i Llar d'infants. Exp: RE-ORD-2020/012(A-3174)
9. Modificació de l'Ordenança 30.Utilització privativa de la via pública. Exp: RE-ORD- 2020/013(A-3182)
10. Modificació de l'Ordenança 36. Taxa de recollida d'escombraries. Exp: RE-ORD- 2020/014(A-3184)
11. Acord sobre fixació de complements. Exp: RI COM 2020/5(A-3199)
12. Acord sobre fixació de complement. Exp: RI COM 2020/6(A-3278)
13. Acord sobre fixació de complements. Exp: RI COM 2020/6(A-3278)
14. Bases Reguladores de les Subvencions Extraordinàries per a empreses afectades pel la COVID-19 que no han cessat l’activitat. Modificació 1.
15. Aprovacio provisional de la Modificació núm. 36 del PGOU (ZOna Verda de la Pl. de Soldevila)(Exp: SE URB 2020/1(A-2032)
16. Prendre coneixement de l’elaboració de l’informe sobre els Serveis Municipals i Gestió Mediambiental per a municipis de més de 10.000 habitants per l’exercici 2017 elaborat per la Sindicatura de Comptes.OT-DOC-2018/004 (1980)
17. Acord definitiu de cessió d'ús d'un immoble a l'Assemblea Local de la Creu Roja. Exp: SE IMM 2020/2(A-1168)
18. Informacions d'Alcaldia
19. Donar compte dels decrets dictats des darrer ple ordinari
20. Moció del grup de Compromís per la Seu, sobre no augmentar el preu de l'espai migdia de la llar d'infants municipal Els Minairons. Exp: SE MOC 2020/13(A-3264)
21. Moció del Grup Compromís per la Seu per garantir la viabilitat del centre de la UNED a la Seu d'Urgell Exp: SE MOC 2020/14(A-3266)
22. Precs, preguntes i interpel·lacions.

Mostrar formulari de contacte