Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / L'UBSU posa en marxa la campanya 'El Comerç de la Seu és la Canya!'

L'UBSU posa en marxa la campanya 'El Comerç de la Seu és la Canya!'

Els establiments urgellencs obsequiaran les compres superiors a 30 euros amb un val que es podrà bescanviar per una canya de cervesa o una beguda equivalent. La iniciativa finalitzarà diumenge vinent
Campanya 'El Comerç de la Seu és la Canya!'
12/09/2022 18:40

La Unió de Botiguers de la Seu d'Urgell (UBSU) ha posat en marxa aquest dilluns, 12 de setembre, la campanya "El Comerç de la Seu és la Canya!". A través d'aquesta iniciativa, els comerços adherits a l'entitat comercial obsequiaran fins diumenge vinent, 18 de setembre, les compres superiors a 30 euros amb un val que es podrà bescanviar per una canya de cervesa o una beguda equivalent.

La voluntat de la campanya és donar visibilitat al sector comercial local a les acaballes de l'estiu i oferir una excusa a la ciutadania per sortir i conèixer els establiments de proximitat.

Els vals es podran utilitzar als cinc bars associats a l'UBSU: Pinxu's, La Lola Food&Drinks, El Mos, Cafeteria Escoberts i Cafeteria Cívic. El període per bescanviar-los finalitzarà el 30 de setembre.

Mostrar formulari de contacte