Notícies
Les entitats juvenils de l'Alt Urgell enceten amb la Via Fera una nova etapa de col·laboració
La primera trobada comarcal s’ha fet aquest dissabte a la Seu d’Urgell La iniciativa ha sorgit de les associacions i ha comptat amb el suport de les institucions públiques
La Seu FC certifica el descens a Tercera Catalana
L'equip urgellenc ha perdut aquest diumenge amb el Tremp (1-3) Triomfs vitals de l'Organyà al camp de l'Angulària (4-5) i de l'Oliana amb el Vallfogona (2-1)
Una cinquantena de persones se sumen a la mobilització de l'1 de Maig a la Seu
En la marxa en va llegir un manifest en què es denuncia l'augment de la precarietat laboral i del cost dels estudis superiors, entre d'altres La manifestació la convocaven entitats de l'Esquerra Independentista de l'Alt Urgell
