Isidre Esteve reapareixerà en públic aquest dijous
Isidre Esteve reapareixerà públicament aquest dijous al migdia. El pilot d'Oliana té previst oferir una roda de premsa a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona. Allà continua la recuperació de la paraplègia que li va causar l'accident sofert el 24 de març passat, en una cursa celebrada a Almeria.
Segons fonts properes al pilot, Esteve ha experimentat una millora tant a nivell físic com mental, tot i les complicacions de la recuperació. El pilot ja fa uns dies que es passeja tot sol pels jardins de l'hospital. Fins i tot té intenció d'assistir al Gran Premi de Catalunya de motociclisme, que es farà aquest diumenge a Montmeló.
Cal recordar que, en l'accident del 24 de març, Esteve va patir la fractura de les vèrtebres T7 i T8, cosa que va provocar que perdés la sensibilitat i la mobilitat a les extremitats inferiors. D'aquí a dos mesos se li retirarà un xip estimulador que se li ha implantat per intentar recuperar la mobilitat.