Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / L’AUCer estrena presència a Bolvir per començar les activitats 2019-2020

L’AUCer estrena presència a Bolvir per començar les activitats 2019-2020

La primera proposta és el curs ‘El ioga del Mindfulness’, que s'ha dut a terme aquest cap de setmana amb més de 60 participants. L'entitat prepara una nova col·laboració amb La Marató de TV3 mitjançant l'Arbre dels Desitjos
Curs de Mindfulness a Bolvir (AUCer)
25/11/2019 19:40

L’Associació Universitària de Cerdanya ha iniciat les seves activitats del curs 2019-2020 i ho ha fet estrenant una nova ubicació. L’entitat ha organitzat per primera vegada una activitat al municipi de Bolvir: el curs ‘El ioga del Mindfulness: aprendre a estimar’, que es va dur a terme aquest dissabte i diumenge, dies 23 i 24, a les instal·lacions de l’Escola Santa Cecília, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Bolvir.

L’AUCer referma així la voluntat d’apropar la seva activitat quotidiana a tota la Cerdanya. En aquest cas, amb una temàtica ja consolidada tant als cursos de tot l’any com a la Universitat d’Estiu Ramon Llull Puigcerdà. Les anteriors sis edicions d’aquest curs s’havien celebrat a Alp.

El nou curs sobre Mindfulness ha reeditat l’èxit d’anteriors experiències i ha comptat amb més de 60 participants i amb un públic consolidat. Ha estat dirigit pels mestres Dat Phan i Angevin, amb la col·laboració d’Ileana Escudero Lecumberri i Danae Jiménez i amb la coordinació de Ramon Carreras.

‘L’Arbre dels Desitjos’

La propera activitat de l’AUCer serà ‘L’Arbre dels desitjos’, un projecte conjunt amb l’Ajuntament de Puigcerdà per col·laborar amb la Marató de TV3.

Aquesta acció solidària es durà a terme el proper dissabte 7 de desembre. Consisteix a omplir, amb targetes en què els participants hi escriuen els seus desitjos, un avet que s’instal·larà al costat del Campanar, a la plaça de Santa Maria de Puigcerdà, que l’any passat va ser escenari de l’espot publicitari de La Marató. L’organització espera poder reeditar la recaptació de més de 6.000 euros a què es va arribar a l’edició 2018.

Mostrar formulari de contacte