La Seu d'Urgell signa un conveni amb la Federació Catalana de Patinatge per seguir organitzant campionats a la ciutat
La cita més imminent és la fase final del Campionat de Catalunya Benjamí d'hoquei patins, que es disputarà la setmana entrant. L'acord ja contempla que la capital urgellenca també acollirà aquest torneig els dos anys vinents
La Seu d'Urgell reforça el vincle amb la Federació Catalana de Patinatge de cara a organitzar campionats de Catalunya impulsats per aquest organisme, sobretot en les dues principals disciplines que gestiona: l'hoquei patins i el patinatge artístic. La sala de plens de l'Ajuntament urgellenc ha acollit aquest dimecres la signatura d'un conveni per concretar aquesta col·laboració, ja existent des de fa temps, entre ambdues institucions.
L'acte també ha servir per presentar justament el primer dels grans tornejos d'àmbit nacional que la Seu acollirà després d'aquesta signatura: la fase final del Campionat de Catalunya Benjamí d’hoquei patins, que es celebrarà a la zona esportiva de la Seu la setmana entrant: els dies 6, 7 i 8 de juny.
L'acord l'han signat l'alcalde de la Seu d'Urgell, Joan Barrera, i el president de l'FCP, Benjamí Pons. El màxim responsable de la Federació s'ha mostrat molt satisfet amb la signatura d’aquest conveni i "convençut, un any més, que el millor hoquei patins benjamí de Catalunya està en les millors mans possibles gràcies a les magnífiques instal·lacions que té la Seu". Així ho demostra el fet que el pacte ja contempla que la capital de l'Alt Urgell acollirà també, com a mínim, els Campionats de Catalunya d'hoquei benjamí dels anys 2026 i 2027.
A l'acte també hi han pres part la regidora d'Esports de l'Ajuntament de la Seu, Bàrbara Romeu, i el president del Club Hoquei Cadí, Joan Garreta, que actualment també és vicepresident segon de la Federació Catalana de Patinatge i representant dels Pirineus a la junta directiva d'aquest organisme.
Setmana especial pel CH Cadí
La presentació d'aquest conveni arriba precisament en una setmana important pel CH Cadí, que pot aconseguir per primer cop a la seva història l'ascens a Nacional Catalana. Quan només queda una jornada, l'equip urgellenc és líder del grup B de Primera Catalana i assolirà l'ascens a la categoria superior si aquest dissabte guanya el seu partit de l'última jornada, en què s'enfronta al quart classificat, el Bigues i Riells. La cita és aquest dissabte, 31 de maig (18.30 h), al Poliesportiu Municipal de la Seu. Des del club han fet una crida a aficionats i veïns per omplir el pavelló i ajudar així l'equip a obtenir l'objectiu.
