L'Ajuntament de la Seu d'Urgell contracta Integra Pirineus per dur a terme el servei d'atenció telefònica
La prova pilot, que tindrà una durada de sis mesos, s'iniciarà l'1 de juliol. Les trucades s'atendran els dies laborables de dos quarts de 9 del matí a dos quarts de 3 de la tarda
L’Ajuntament de la Seu d’Urgell ha aprovat aquest dilluns la contractació d'Integra Pirineus per a dur a terme el servei d’atenció telefònica municipal. L'acord contempla una prova pilot de 6 mesos, a partir de l'1 de juliol, que ajudarà a decidir posteriorment la millor opció de gestió.
Les trucades s'atendran els dies laborables, de dilluns a divendres, de dos quarts de 9 del matí a dos quarts de 3 de la tarda. Coincidint amb els primers dies del servei, les persones que faran l'atenció per telèfon rebran formació per part personal del consistori urgellenc sobre els protocols de funcionament.
El regidor de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), Jordi Mas, ha manifestat que "amb aquest pas es vol conjuminar l’aposta per seguir donant una bona resposta telefònica amb la integració de persones que, per les seves capacitats diverses o majors necessitats de suport, tenen més dificultats a l’hora d’accedir al món laboral”.
Les persones treballadores també tindran suport del Servei Tècnic d’Inserció d’Integra Pirineus, que es coordinarà amb els professionals d’assistència personal. El valor de l'acord entre l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i Integra Pirineus s’estima en 12.497,83 euros (sense IVA).
