Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / L'Oficina d'Atenció a la Petita Empresa d'Andorra atén 452 consultes el primer mes

L'Oficina d'Atenció a la Petita Empresa d'Andorra atén 452 consultes el primer mes

Els primers dies el nou servei s'ha centrat en les consultes sobre l'obligació de presentar comptes aquest mes

21/07/2011 16:53

La nova Oficina d’Atenció a la Petita Empresa i Autònoms d'Andorra ha donat solució a 452 consultes en el seu primer mes de funcionament. D'aquestes consultes, 174 han estat visites presencials (38,5%) i 278 telefòniques (61,5%).

El 77,21% de les consultes han estat relacionades amb temes de comptabilitat. El servei està focalitzant l’assessorament sobre l’obligació de presentar els comptes abans de la finalització del mes de juliol, considerant que aquest any ja s’aplicaran les sancions.

La resta de consultes han estat centrades en fiscalitat (37), seguretat (16), creació de negoci (14) i societats i inversió estrangera (12). També s'ha rebut alguna consulta sobre habitatge.

Mostrar formulari de contacte