Mireia Monistrol i Jordi Gallego revaliden la victòria absoluta al Cadí Circuit Fer
Mireia Monistrol, en categoria femenina, i Jordi Gallego, en la masculina, han revalidat el títol de campions del Cadí Circuit Fer. L'atleta urgellenca i el corredor vallesà han estat els més regulars d'aquesta edició 2022, tal com ja va passar al 2021.
En el cas de Gallego, aquesta és ja la quarta vegada que s'imposa a la classificació general, tot consolidant-se així com el corredor més llorejat de la lliga de curses de muntanya de l'Alt Urgell des que es va estrenar el circuit, l'any 2014. Anteriorment, el representant del CF Viladecavalls ja havia guanyat les edicions del 2018 i el 2019.
A més a més, Jordi Gallego ha confirmat el títol amb una victòria absoluta a l'última prova, la Travessa Transfronterera entre la Seu d'Urgell i Sant Julià de Lòria, que es va disputar dissabte passat, dia 5. El vencedor va completar els 20,6 km amb en poc més de dues hores (2h02min24), per davant d'Àlex Munyós (CE Sanlòria, 2.05:17) i Alberto Carnero (AE Tirada Llarga, 2.05:19), que van ser els dos primers classificats sèniors. Tot seguit va arribar el primer màster, Ignasi Martín (2.14:13), i el tercer sènior, Ivan Ferreiro (2.15:43).
En categoria femenina hi va haver victòria urgellenca, amb Gemma Pla, que va fer el setè millor temps absolut (2.20:01). Just després, i encara dins el 'top-ten' general, van arribar la segona classificada, Irati Azkargorta (Bloc Cafè, 2.20:10), i la tercera, l'andorrana Laia Sebastià (ECOA, 2.21:11). Més endavant va entrar la primera en veteranes, Àngels Vidal (2.40:35), i la primera màster, Ester Albert (CPA, 4.11:30).
Guanyadors del Cadí Circuit Fer 2022
A la classificació final masculina del Cadí Circuit Fer, Jordi Gallego ha sumat un total de 2.255 punts i és el campió tant absolut com de veterans. El segon classificat, i guanyador en màsters, ha estat Ignasi Martín (2.084); i el tercer, Marc Soler Viles (2.063). El quart lloc del rànquing general -i el primer de sèniors- és per a Àlex Munyós (2.005), seguit dels també sèniors Jordi Sánchez i David Perpìnyà. El guanyador en xics és Àlex Jiménez (802).
Al rànquing femení, Mireia Monistrol ha assolit novament la màxima puntuació (2.121) i és també la guanyadora sènior. En segon lloc hi ha la vencedora en veteranes, Àngels Vidal (2.092); i en el tercer, Sònia Pascuet (2.073). El quart, cinquè i sisè lloc absolut és per a corredores veteranes: Emilia da Costa (1.862), Ester Castells (17.46) i Noemí Galera (1.648). Tot seguit, encara al 'top-ten', hi apareixen la segona classificada sènior, Sònia Gualdo (1.627); i la tercera, Loida Blasco (1.571). La millor en xics -i 11a absoluta- ha estat Jana Pubill (1.245).