Turisme Seu endega a les xarxes socials la campanya promocional #seufie
Tot coincidint amb l’entrada de l'Alt Pirineu i Aran a la Fase 3 de desescalada, i amb la previsió de poder tornar a rebre visitants de la resta de Catalunya les properes setmanes, Turisme Seu arrenca avui dilluns la campanya de promoció turística de la Seu d’Urgell i del seu territori a través de les xarxes socials, amb el nou lema #seufie, un joc de paraules entre Seu i selfie.
L'acció promocional vol atraure visitants tant a la capital alturgellenca com a la resta de la comarca i es desenvoluparà a través d’11 vídeos temàtics protagonitzats per una família que, en clau d’humor, mostra els diferents atractius del territori. Aquestes produccions audiovisuals, que es podran seguir a les xarxes socials, volen donar a conèixer algunes de les activitats que es poden fer a la Seu i l’Alt Urgell com són els esports d’aventura, les visites culturals i la gastronomia, entre d'altres
La regidora de Turisme de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, Mireia Font, explica que la campanya “vol convidar a fer turisme de proximitat, tant a l’estiu com a la tardor i a l’hivern, i que els turistes que ens visitin visquin experiències úniques”. La promoció a xarxes s’allargarà fins al mes d’octubre
Sorteig d’un cap de setmana a la Seu
Tots els turistes que visitin la Seu d’Urgell i la comarca podran participar en un sorteig d’un cap de setmana en família a la ciutat. Per participar-hi només s'hauran de fer un selfie en família amb l’experiència preferida i etiquetar-la amb els hashtag #seufie #turismeseu i #laseudurgell. Totes les imatges etiquetades entraran al sorteig. Les bases es poden consultar al web www.turismeseu.com.