Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Una persona ferida en precipitar-se des d'un hotel al centre de la Seu d'Urgell

Una persona ferida en precipitar-se des d'un hotel al centre de la Seu d'Urgell

El succés s'ha produït a la tarda i ara la policia n'investiga les causes. Durant l'evacuació de la víctima s'ha tallat el trànsit a l'avinguda de Pau Claris. També aquest dilluns, una escaladora ha patit ferides en una caiguda a Coll de Nargó

30/03/2026 18:30

El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha atès aquest dilluns una persona que s'ha precipitat des d'un hotel del centre de la Seu d'Urgell. De moment es desconeix els motius de l'accident i l'estat del ferit.

Segons han informat els Mossos d'Esquadra, l'avís del succés s'ha rebut passades les 5 de la tarda, des de davant del número 24 de l'avinguda de Pau Claris. Per causes que ara s'investiguen, un home ha caigut al buit des d'una de les habitacions de l'establiment i ha quedat estès a terra. Testimonis presencials han explicat que la víctima ha estat trobada amb vida i que la caiguda ha estat des de la tercera planta, tot i que aquests dos factors no s'han confirmat de moment de fonts oficials. La policia sí que ha avançat que es treballa amb dues hipòtesis principals sobre l'origen del sinistre: una temptativa de suïcidi o bé una caiguda accidental. 

Al lloc dels fets s'hi ha desplaçat una ambulància del SEM, que ha recollit el ferit i l'ha traslladat a un centre mèdic. Paral·lelament, els Mossos d'Esquadra i la Policia Municipal han tallat el trànsit a l'avinguda Pau Claris, al tram entre les places d'Europa i de les Monges, i han desviat la circulació a través del carrer dels Tres Ponts. 

Accident d'escalada a Coll de Nargó

Encara en successos, també aquest dilluns, una escaladora ha patit ferides de resultes d'una caiguda al terme municipal de Coll de Nargó. Segons han informat els Bombers Voluntaris nargonins, a la tarda han rebut l'avís que una dona s'havia precipitat mentre practicava escalada a la via coneguda com a Dr. Slump, al sector de l'Hort. 

Al lloc dels fets s'hi ha desplaçat una unitat del Grup d'Actuacions Especials (GRAE) del parc de Bombers de la Seu, que han rebut l'ajut dels voluntaris locals. Els agents han estabilitzat i extret l'escaladora per després derivar-la al SEM, que l'ha traslladat a un centre mèdic. 

  • L'avinguda Pau Claris, tallada al trànsit després de la caiguda d'una persona des d'un hotel (Foto: RàdioSeu)
    L'avinguda Pau Claris, tallada al trànsit després de la caiguda d'una persona des d'un hotel (Foto: RàdioSeu)
  • Rescat d'una escaladora accidentada a Coll de Nargó (Foto: Bombers Nargó)
    Rescat d'una escaladora accidentada a Coll de Nargó (Foto: Bombers Nargó)

Mostrar formulari de contacte