Ajornades les xerrades informatives a l'Alt Urgell sobre el nou reglament de regularització extraordinària d'immigrants
Les dates previstes inicialment a la Seu, Organyà i Oliana s'han suspès perquè la normativa, impulsada pel Govern espanyol, encara no està publicada al BOE
Actualització
El Consell Comarcal de l'Alt Urgell, ha comunicat aquest dijous que s'han ajornat les xerrades informatives sobre el nou reglament de regularització extraordinària d'immigrants, que ha impulsat recentment el Govern espanyol mitjançant un decret.
Des de l'ens comarcal han explicat que s'han vist obligats a suspendre les dates previstes inicialment, perquè a data d'avui el reglament encara no ha estat publicat al Butlletí Oficial de l'Estat (BOE). En conseqüencia, de moment no disposen de la informació "oficial, completa i rigorosa" que necessiten per tal d'oferir correctament les sessions i resoldre dubtes. Per això, han considerat "més adient ajornar les xerrades i reprendre-les més endavant. Han avançat que ho faran "tan aviat com es publiqui la normativa corresponent" i tinguin a l'abast "informació contrastada i actualitzada", tant per a particulars com per a entitats o professionals que hi estiguin interessats.
La primera sessió explicativa, adreçada especialment a immigrants en situació il·legal, s'havia programat per aquest divendres al matí a Organyà, mentre que les dues següents s'havien de fer a la Seu d'Urgell: una dilluns vinent al Centre Cívic El Passeig i l'altra dimarts a la Sala Sant Domènec. A Oliana s'havia previst fer-ne dijous vinent a l'Oficina de Turisme. A més del Consell Comarcal, en l'activitat hi col·laboren el Consorci d'Atenció a les Persones, Càritas d'Urgell i Creu Roja.
