Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / A punt la 9a Marxa Cicloturista Volta al Cadí-Moixeró

A punt la 9a Marxa Cicloturista Volta al Cadí-Moixeró

Els aficionats poden fer la prova en el recorregut llarg, de 175 quilòmetres, i en el curt, de 135 La sortida serà aquest diumenge a partir de les 8 del matí al Parc del Segre

Volta al Cadí-Moixeró - Cicloturisme
06/06/2012 17:50

El club Sedis Ciclisme organitza aquest diumenge la novena Volta al Cadí-Moixeró. La marxa ofereix novament un dels recorreguts més atractius per als aficionats al cicloturisme a Catalunya.

La ruta proposa dos recorreguts: el llarg, de 175 quilòmetres i 3.200 metres de desnivell; i el curt, de 135 quilòmetres. Les sortides seran, respectivament, a les 8 i a 3/4 de 9 del matí des del Parc Olímpic del Segre.

Pel que fa al recorregut llarg, els ciclistes enfilaran la carretera des de la Seu en direcció a Alp. Tot seguit pujaran fins al coll de la Creueta (km. 63), baixaran cap a Guardiola de Berguedà (equador de la cursa) i després tornaran a pujar per passar per Massanés i Gósol, al peu del Pedraforca. La part final travessarà Cornellana (km. 145) fins arribar a la zona esportiva de la Seu. L'hora límit per arribar és a les 5 de la tarda. En tots els indrets esmentats hi haurà avituallament.

Pel que fa al recorregut curt, els participants aniran directament de la Seu a Guardiola, passant pel túnel del Cadí, i evitaran així el coll de la Creueta.