Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Activitats a la Seu d'Urgell amb motiu de la celebració de la Castanyada

Activitats a la Seu d'Urgell amb motiu de la celebració de la Castanyada

Les propostes inclouen un taller intergeneracional de castanyes i panellets, dues sessions de cinema, 'La Sala dels Horrors' i un espectacle familiar
Activitats de la Castanyada a la Seu
21/10/2019 18:10

L’Ajuntament de la Seu d’Urgell i l’Oficina Jove de l’Alt Urgell (OJAU) han preparat un programa lúdic i cultural amb motiu de la celebració de la Castanyada. Les activitats tindran lloc el 28, 30 i 31 d’octubre, i l'1, 2 i 9 de novembre.

La primera proposta serà un taller intergeneracional adreçat a infants a partir de 3 anys. Es farà el dilluns 28 d’octubre, de dos quarts de sis a les set de la tarda, al Centre Cívic l’Escorxador. En aquesta activitat, les àvies ensenyaran als infants cançons de la castanyada. També es menjaran castanyes i panellets, i s'elaborarà una manualitat relacionada amb la tardor. El taller és gratuït i cal fer inscripció trucant a l’OJAU al telèfon 973355608 o bé enviant un correu a . La iniciativa la promou el Pla Educatiu d’Entorn de la Seu d’Urgell, juntament amb les àrees municipals de Joventut, Infància i Gent Gran.

La següent activitat programada està prevista el dimecres 30 d’octubre, a dos quarts de nou del vespre, amb la projecció del film "Julia Ist", a Cinemes Guiu de la Seu d’Urgell. La sessió de cinema, que també s’emmarca en la programació Time to Move, va a càrrec de l’Oficina Jove de l’Alt Urgell. L'entrada serà gratuïta.

La Sala dels Horrors

D'altra banda, en plena celebració de la festa de la Castanyada i la festivitat de Tots Sants, la Sala de Sant Domènec de la Seu d’Urgell acollirà novament "La Sala dels Horrors’, amb el Grup de Diables de l’Alt Urgell. L'espectacle obrirà les seves portes divendres 31 d’octubre, de nou a dotze de la nit, i divendres 1 i dissabte 2 de novembre, de set del vespre a onze de la nit. El preu de l’entrada serà de 2 euros.

També divendres 1 de novembre, dia de Tots Sants, Cinemes Guiu projectarà a les vuit del vespre la pel·lícula de terror "Annabelle 3 Viena a casa". La sessió cinematogràfica s’adreça a joves a partir de 12 anys. El preu de l’entrada serà de 3,5 euros. Es tracta d'una altra activitat organitzada per l’OJAU.

La darrera activitat programada en el marc de la Castanyada tindrà lloc dissabte 9 de novembre amb l’espectacle familiar "Les Clinck", a càrrec de la companyia Les Bianchis. La proposta, organitzada per l’Àrea de Cultura, s’iniciarà a les sis de la tarda, al Teatre Cinemes Guiu de la Seu d’Urgell. L'entrada tindrà un preu de 5 euros.

Mostrar formulari de contacte