Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Ajornat el Mototerra de l'Alt Urgell, a Coll de Nargó

Ajornat el Mototerra de l'Alt Urgell, a Coll de Nargó

L'organització ha anul·lat la data prevista inicialment, aquest dissabte dia 18, com a mesura de precaució pel risc d'incendis. Ben aviat s'anunciarà el dia en què es disputarà aquesta setena edició

Ajornat el 7è Mototerra de Coll de Nargó
Ajornat el 7è Mototerra de Coll de Nargó
15/07/2026 17:50

La setena edició del Mototerra de Coll de Nargó ha estat ajornada. L'organització ha emès un comunicat en què anuncia que ha descartat dur a terme la competició en la data prevista inicialment, aquest dissabte 18 de juliol, com a mesura de precaució pel risc d'incendi existent a data d'avui tant al municipi nargoní com a d'altres poblacions de l'Alt Urgell. 

El Moto Club Alt Urgell ha recordat que ara mateix Coll de Nargó està al nivell 4 del Pla Alfa dels Agents Rurals i presenta un perill d'incendi "molt alt" segons el mapa que actualitza cada dia el Departament d'Agricultura de la Generalitat. A més a més, les restriccions d'accés al medi natural que comporta aquesta situació "no permeten realitzar les tasques de preparació necessàries ni garantir el desenvolupament de la prova en les condicions adequades", detallen. 

Per això, i tot i matisar que "les previsions meteorològiques apunten a una possible millora durant els pròxims dies", la incertesa actual els ha portat a "actuar amb responsabilitat i prudència" i, per tant, a ajornar la celebració de la prova. 

Els organitzadors ja s'han posat a treballar per trobar una nova data i poder així "celebrar aquesta 7a edició amb totes les garanties". El comunicat acaba agraint "la comprensió de pilots, famílies, aficionats, patrocinadors, col·laboradors i voluntaris que any rere any fan possible aquesta prova". 

Mostrar formulari de contacte