Albert Batalla i Àngel Rúbio participen a les jornades dels 25 anys de síndics municipals a Catalunya
L'alcalde urgellenc ha participat en una taula rodona sobre ajuntaments i transparència La trobada se celebra a Lleida, primera ciutat que va recuperar la figura del defensor local l'any 1991
L'alcalde de la Seu, Albert Batalla, i el síndic municipal de Greuges de la ciutat, Àngel Rúbio, participen en les jornades commemoratives dels 25 anys de Sindicatures Locals a Catalunya que tenen lloc aquest dimecres i dijous a la Lleida.
Batalla ha presidit la inauguració de la trobada, conjuntament amb l'alcalde de Lleida, Àngel Ros; el president del Fòrum SD i síndic de Lleida, Josep Giné; el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, i el vicepresident del Fòrum SD i Defensor de la Ciutadania de Girona, Ramon Llorente.
L'alcalde urgellenc, en representació de l'Associació Catalana de Municipis (ACM), ha pres part de la taula rodona 'Ajuntaments, Transparència i Sindicatures Locals' , en la qual també han intervingut el president de la Federació de Municipis de Catalunya (FMC) i alcalde de Pineda de Mar, Xavier Amor, la diputada d'ICV Sara Vilà i l'alcalde d'Agramunt, Bernat Solé.
Aquestes jornades se celebren a Lleida atès que la capital del Segrià va ser la primera ciutat a recuperar, l'any 1990, la figura del síndic municipal de greuges.