Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Albert de Gràcia torna a exposar a la Seu 'Meteorologia del Pirineu'

Albert de Gràcia torna a exposar a la Seu 'Meteorologia del Pirineu'

La mostra l'acull fins al 30 de setembre el Centre Informatiu dels Parcs Naturals de l'Alt Pirineu i del Cadí-Moixeró, a l'edifici de l'antiga duana. L'exposició permet observar imatges singulars de paisatges pirinencs i els seus fenòmens meteorològics

Cartell de l'exposició 'Meteorologia al Pirineu'
Cartell de l'exposició 'Meteorologia al Pirineu'
09/09/2015 11:50

El Centre Informatiu dels Parcs Naturals de l'Alt Pirineu i el Cadí-Moixeró, ubicat a l'edifici de l'antiga duana de la Seu d'Urgell, acollirà fins al pròxim 30 de setembre la mostra de fotografies 'Meteorologia del Pirineu', del geòleg urgellenc Albert de Gràcia.

L'exposició permet observar imatges singulars de paisatges pirinencs i dels seus fenòmens meteorològics (boires, núvols, neu i postes de sol).

Albert de Gràcia és un gran aficionat a la fotografia i la meteorologia, fet que demostra amb una intensa activitat a les xarxes socials, ja sigui a través d'Instagram, Facebook o Twitter. Les publicacions les fa a títol personal i com a MeteoPirineus Catalans. Així mateix, Gràcia viu amb passió el territori exercint també de guia a l'entitat Nordic Walking-Nòrdic Esport. La seva experiència l'ha portat a publicar la primera guia turística de la capital urgellenca, 'L'Urgellet i la Seu d'Urgell. El patrimoni i 40 rutes a peu'.

Mostrar formulari de contacte