Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Alumnes de les escoles Albert Vives i Pau Claris participen en tallers del Servei de Parcs i Jardins de la Seu d'Urgell

Alumnes de les escoles Albert Vives i Pau Claris participen en tallers del Servei de Parcs i Jardins de la Seu d'Urgell

Un total de 130 estudiants han après quin és el paper que juguen els arbres als parcs públics i quin tipus de vegetació s'hi pot observar
Alumnes de les escoles Albert Vives i Pau Claris participen en tallers del Servei de Parcs i Jardins de la Seu d'Urgell
07/11/2022 14:20

Un total de 130 alumnes, de les escoles Albert Vives i Pau Claris de la Seu d’Urgell, han participat aquests dies en els tallers que organitza el Servei de Parcs i Jardins de l’Ajuntament urgellenc i que tenen com a objectiu que coneguin i respectin la natura. A través d’aquesta experiència educativa, els escolars aprenen quin és el paper que juguen els arbres en els parcs públics i quin tipus de vegetació hi ha.

Al Parc del Segre, els alumnes de 3r de primària han après a identificar el nom de diversos arbres senyalitzats. Ho han fet a través de l’observació i la comparació amb dibuixos, i han omplert un qüestionari sobre les seves característiques. Al Parc del Valira, estudiants de 4t de primària han hagut d’identificar els noms dels arbres mitjançant claus dicotòmiques (sistema de classificació).

 

Mostrar formulari de contacte