Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Àmplia participació local a la prova de la 1a Volta d'Iniciació de patinatge celebrada a la Seu

Àmplia participació local a la prova de la 1a Volta d'Iniciació de patinatge celebrada a la Seu

El CHPA Cadí, organitzador de la prova, va obtenir quatre podis; i el CPA La Seu, dos. La trobada s'ha fet aquest cap de setmana passat al Pavelló Poliesportiu

23/02/2016 10:55

El Pavelló Poliesportiu de la Seu d'Urgell ha estat escenari, aquest cap de setmana passat, de la tercera jornada de la 1a Volta d'Iniciació territorial de patinatge artístic. La trobada va ser organitzada pel CHPA Cadí i hi van participar clubs d'arreu de la demarcació de Lleida.

El club amfitrió hi va presentar una vintena de patinadores. Van destacar els resultats de B3, amb el primer lloc de Laura Puigdemasa. També van competir en aquesta categoria Berta Giribet (4a), Anna Balcells (5a) i Aina López (12a). L'altra victòria va ser la d'Alba Domingo en C6, en què Ona Perelegre va ser 16a.

En B5, Jael Casal va ser 2a, Paula Giribet 4a, Júlia Hoste 5a, Inés Roquet 8a i Abril López 18a. També dissabte, Fina Marcos va ser setena en E5. Pel que fa a la resta de categories que es van disputar diumenge, Jana Fochs va ser 4a en debutants 3, Judit Vigara 6a en A2, Paula Eduardo 10a en E4; i en C5, el CHPA Cadí hi va presentar Chloe Garmón (3a), Núria Pubill (7a), Lucía Blanco (8a), Berta Ramón (14a), . Blanca Moya (17a) i Chloe Chupin (20a).

El CPA La Seu hi va presentar cinc patinadores, de les quals dues van fer podi. Jana Vilana va guanyar en C5 i Paula Garcia va quedar segona en B3. En C6, Urgell Boix va ser novena. I en debutants 3, Queralt Viudez va ser 7a, i Aina Vilana 14a.

  • El CHPA Cadí, a la 1a Volta d'Iniciació de patinatge
    El CHPA Cadí, a la 1a Volta d'Iniciació de patinatge
  • El CPA La Seu, a la 1a Volta d'Iniciació de patinatge
    El CPA La Seu, a la 1a Volta d'Iniciació de patinatge

Mostrar formulari de contacte