Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Aquest dimarts s'obre la preinscripció escolar

Aquest dimarts s'obre la preinscripció escolar

Les famílies poden fer el tràmit a través del centre educatiu preferit L'Oficina Municipal d'Escolarització, a l'Ajuntament de la Seu, també facilita les gestions i informa de tota l'oferta formativa de la ciutat
Institut Joan Brudieu
01/02/2010 16:23

Aquest dimarts s'obre el període de preinscripció per al curs escolar 2010-2011, que es perllongarà fins al dia 16 d'aquest mateix mes. El tràmit s'ha de fer per accedir al segon cicle d'educació infantil, primària i ESO.

A la Seu, per formalitzar la preinscripció, cal omplir la sol•licitud que es facilita de manera gratuïta a qualsevol centre docent de la ciutat: les escoles públiques Albert Vives, Castell-ciutat, La Valira i Pau Claris, així com el centre concertat La Salle i l’Institut Joan Brudieu. També es pot trobar el document a l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME), ubicada a l'Ajuntament.

La preinscripció cal tramitar-la en el centre educatiu que es triï en primera opció o bé a l'OME, que des de ja fa sis cursos n'ofereix informació, juntament amb dades sobre tota l'oferta formativa, el procés de matriculació, les preinscripcions escolars durant tot l’any, la gestió de la matrícula, les activitats extraescolars i els contactes amb la direcció dels diferents centres educatius.

Altres finalitats de l’OME són vetllar pel compliment de la legalitat en el procés d’admissió de l’alumnat mitjançant la comissió d’escolarització. Així, estableix els mecanismes necessaris per orientar i informar adequadament les famílies. Una altra funció de l'Oficina és procurar una distribució equilibrada de l’alumnat per facilitar la integració, la cohesió social i la qualitat educativa.

Mostrar formulari de contacte