Arsèguel acollirà la VII Jornada d'Estudis de l'Alt Urgell
La trobada, que se celebra de forma biennal, tindrà lloc el dissabte 18 de novembre al local social de la localitat. Les propostes de comunicació es poden presentar fins al 6 d'octubre
L’Institut d’Estudis Comarcals de l’Alt Urgell (IECAU) organitzarà el dissabte 18 de novembre la VII Jornada d’Estudis de l’Alt Urgell a Arsèguel, amb la col·laboració de l’Ajuntament del municipi i de l’Arxiu Comarcal alturgellenc. La jornada, que se celebra de forma biennal des de l’any 2011, tindrà lloc durant tot el dia al local social de la localitat.
Les propostes de comunicació, que han de fer referència a qualsevol àmbit del coneixement relacionat amb l’Alt Urgell, es poden presentar fins al divendres 6 d'octubre, amb un resum de fins a 1.000 caràcters, incloent espais i cinc paraules clau. Cal enviar-les a l’adreça de correu electrònic iecalturgell@gmail.com. Els textos de les ponències que reuneixin els requisits necessaris seran publicats al vuitè número de la revista "Interpontes: Estudis de l'Alt Urgell", que té prevista la seva aparició l'any que ve.
La Jornada d’Estudis de l’Alt Urgell, que ha esdevingut un aparador de les últimes novetats en recerca local i comarcal, arriba a la seva setena edició després d’haver passat per la Seu d’Urgell, Castellbò, Oliana, Alinyà, Organyà i novament la Seu d’Urgell, d’acord amb la voluntat de l’Institut d’Estudis d’arribar arreu del territori comarcal.
