Augment de peticions de reparacions de cotxes a l'Alt Pirineu amb la reobertura de tallers mecànics
Els tallers mecànics de l'Alt Pirineu han vist aquest dilluns com els augmentava de seguida la demanda d'hores de revisió o reparació del vehicle. La majoria de peticions han arribat de gent amb la ITV caducada que ha de fer la revisió per poder-la passar, atès que des d''ara també es restableix aquest servei a les zones que han passat a la fase 1 de la desescalada.
Adrià Farré, del Taller Lladós de Sort, ha explicat a l'ACN que fins ara s'havia dedicat a reparacions de vehicles d'emergències com ara Agents Rurals, ambulàncies o camions d'escombraries. Ara, hauran d'intensificar les reparacions de particulars que havien quedat pendents.
El que també han intensificat són les mesures de seguretat i higiene. Tots els mecànics treballen amb guants i mascareta. Quan han de moure un vehicle hi posen les proteccions adients al seient, volant, canvi de marxes i fre de mà. Les mesures d'higiene s'intensifiquen de manera especial també en la neteja de les claus dels vehicles i dels papers dels cotxes. Farré hi afegeix que també han de netejar bé els papers i bolígrafs amb què fan signar la documentació dels propietaris dels cotxes que reparen.
En aquest taller també han assenyalat els espais de treball de cada operari perquè cap client no els pugui traspassar. D'aquesta manera es poden complir les distàncies de seguretat marcades. Contràriament al què podria semblar, aquest taller de Sort preveu incrementar la feina, per les revisions de vehicles i reparacions d'aquells que durant aquests dos mesos s'han avariat i no s'han pogut portar al taller.