Autocar des de la Seu d'Urgell per participar a la concentració de l'1-O a Barcelona
Les inscripcions es poden fer a través dels números de telèfon de l'ANC Alt Urgell. L'entitat reivindica la vigència del referèndum d'octubre de 2017
L'ANC Alt Urgell, juntament amb la secció del Consell per la República Catalana a Ponts, organitza un autocar per assistir a la concentració convocada a Barcelona per aquest dissabte 1 d'octubre, que coincidirà amb el 5è aniversari del referèndum sobre la independència de Catalunya.
La sortida serà el mateix dia, a 2/4 d'11 del matí, des de l'estació d'autobusos de la Seu d'Urgell. Posteriorment també es recollirà participants a Ponts. L'activitat a Barcelona començarà a 2/4 de 4 de la tarda, amb una acció reivindicativa a la plaça de Sant Jaume. Més tard, a les 5, es farà una concentració a l'Arc de Triomf.
La reserva de plaça es pot confirmar a través de dos números de telèfon: 973 383 058 o bé 620 422 934. El preu és de 15 euros i el pagament es pot fer en efectiu o bé mitjançant Bizum.
Sota el lema 'Tornem-hi per vèncer. Independència', aquesta commemoració vol reivindicar la vigència del referèndum de l'1 d'octubre de 2017 i exigir novament que els grups parlamentaris independentistes facin efectiu el mandat democràtic d'aquella votació. Des de l'ANC Alt Urgell defensen que els polítics "no poden menystenir el resultat de l'1-O, perquè cada vegada que ens criden als carrers hi som, perquè la força som el poble i perquè cada vegada de votem guanyem".
De la seva part, la direcció de l'Assemblea Nacional Catalana ha avançat que dissabte aixecaran un mur d'urnes a la plaça de Sant Jaume "per visibilitzar l’allunyament de les nostres institucions respecte al resultat del Referèndum d’Autodeterminació del Primer d’Octubre de 2017".