Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Èxit de les VI Jornades d'Intervenció en el Patrimoni Cultural

Èxit de les VI Jornades d'Intervenció en el Patrimoni Cultural

Les xerrades i visites s'han fet aquest cap de setmana a Organyà, la Vansa i Fórnols i Ribera d'Urgellet Unes 80 persones han participat en els actes

Església de Sant Julià dels Garrics
Església de Sant Julià dels Garrics
23/06/2009 19:04

Aquest cap de setmana s'ha celebrat als municipis d'Organyà, la Vansa i Fórnols i Ribera d'Urgellet les VI jornades d'Intervenció en el Patrimoni Cultural 'Guadir el Patrimoni'. Unes 80 persones van participar en els actes.

A més de les ponències, les jornades van comptar amb visites a Sant Martí de Tost, les esglésies i retaules de la Vansa i Fórnols i l'església de Santa Maria d'Organyà. Les descobertes arqueològiques de la plaça Major d'Organyà van despertar un interès especial per la qualitat dels treballs. Van ser detallades pels arqueòlegs Cristina Belmonte i Josep Maria Vila.

Mostrar formulari de contacte