Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Èxit del Karate Kobudo Pirineus al Campionat de Catalunya Infantil

Èxit del Karate Kobudo Pirineus al Campionat de Catalunya Infantil

Daniel Alique i Sara González es proclamen campions de les seves categories, Àneu Muns obté un segon lloc i Ylenia Jiménez acaba tercera El club urgellenc organitza diumenge, dia 21, el setè Campionat de Karate-do Tradicional TKFI
Karate Kobudo 2014-2015 - Campionat de Catalunya
16/12/2014 13:01

L'AE Karate Kobudo Pirineus ha fet un molt bon paper al Campionat de Catalunya Infantil de promoció 2014, en què es va obtenir quatre podis, entre ells dos títols nacionals. Set competidors del club urgellenc, dirigit per Joan Gombau, van participar aquest diumenge passat al torneig, a Vilanova i la Geltrú.

Daniel Alique es va proclamar campió de Catalunya en la categoria aleví mixte. També va guanyar el títol Sara González, en infantil femení nivell 2. A més a més, Àneu Muns va ser sotscampiona en Kata infantil femení nivell 4, i Ylenia Jiménez va obtenir un tercer lloc en Kata benjamí mixt.

Pel que fa a la resta de representants urgellencs, Rubén Jiménez i Andrea Seijas van superar dues rondes i van quedar entre els 8 millors de les seves categories. Abril López no va tenir tanta sort ja que a la primera ronda es va haver d'enfrontar a la que seria la campiona de la seva categoria.

El Karate Kobudo Pirineus també va aportar al campionat nacional dos àrbitres oficials, Raül Martínez i Íngrid Castillo, que havien aconseguit el títol fa tot just dues setmanes.

Campionat TKFI

L'associació urgellenca clourà l'any amb l'organització del setè Campionat de Karate-do Tradicional TKFI, aquest diumenge dia 21 al matí a la Sala Polivalent de la Seu. En aquesta edició es comptarà amb la presència de clubs vinguts d'arreu de Catalunya i també de Saragossa i Andorra.

Mostrar formulari de contacte