Boí-Taüll manté la intenció de tancar sis mesos després de la reunió amb els treballadors
L'empresa Boí Taüll, que ha anunciat un ERO que afectarà a la totalitat de la plantilla, s'ha reunit aquest dijous amb el Comitè d'empresa per informar de la situació de l'expedient de regulació.
Manolo Romero, president del Comitè, ha explicat que l'empresa els ha confirmat que tancarà tot l'estiu el resort de Pla de l'Ermita i que desconeix cap acord d'obertura els nou dies de celebració dels Sky Games, els primers mundials d'esports de muntanya que portaran més de 2.000 persones a l'Alta Ribagorça. Per Romero per poder obrir s'hauria d'aixecar l'ERO i fer-ho per nou dies és un ''pegat''.
Els treballadors volen que el resort del Pla de l'Ermita es mantingui obert tot l'estiu i s'asseguri el personal de pistes per preparar la temporada 2012-13. L'empresa no ha volgut fer declaracions al respecte de l'ERO que ha presentat.
Romero creu que la mesura complicarà l'obertura de l'estació la temporada 2012-2013 atès que no es començaria a preparar la instal·lació fins l'octubre. Boí Taüll la va donar per finalitzada el passat diumenge dia 1 amb un 35% menys de forfets venuts respecte a la temporada anterior, quan en va vendre uns 155.000.