Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Bon balanç del Xè Campionat de Karate la Seu d'Urgell

Bon balanç del Xè Campionat de Karate la Seu d'Urgell

Els alumnes del Centre d'Arts Marcials hi van aconseguir 17 podis. La competició, organitzada per l'AE Karate Tradicional Pirineus, va aplegar 86 joves karateques

Xè Campionat de Karate la Seu d'Urgell
Xè Campionat de Karate la Seu d'Urgell
27/04/2018 17:56

L'AE Karate Tradicional Pirineus ha organitzat aquest passat cap de setmana, 21 i 22 d'abril, el Xè Campionat de Karate la Seu d'Urgell. La competició va comptar amb la participació de 86 karateques pertanyents al club urgellenc, el Karate Encamp Esportiu La Creu, el Club Natació Sabadell, el Dojo Sant Feliu i el Karate Llívia-Puigcerdà.

La matinal, que es va dur a terme a la pista polivalent de la zona esportiva, es va plantejar com a promoció del karate base i per donar recorregut als alumnes menys avessats a competir o que ho feien per primera vegada.

Els alumnes de la Karate Pirineus, que entrenen al Centre d'Arts Marcials de la Seu d'Urgell, van aconseguir 17 podis, amb tres primers llocs, set plates i 7 bronzes. Aquest cap de setmana el club pirinenc participarà a l'LNK Júnior/Sub21, que tindrà lloc a Bilbao.

Galeria d'imatges Xè Campionat de Karate la Seu d'Urgell

 

 


Mostrar formulari de contacte