Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Bronze per a Aleix Orrit a l'Open de Pamplona de Taekwondo

Bronze per a Aleix Orrit a l'Open de Pamplona de Taekwondo

L'esportista de Peramola obté el tercer lloc en la categoria de -87 kg. El torneig de la capital navarresa comptava amb uns 500 participants

30/11/2022 09:52

El taekwondista de Peramola Aleix Orrit ha aconseguit una medalla de bronze al XIV Open Ciutat de Pamplona, que es va celebrar aquest cap de setmana passat al Navarra Arena. L'esportista de l'Alt Urgell va finalitzat en tercera posició a la seva categoria (-87 kg).

Aleix Orrit va realitzar una molt bona competició i només va caure derrotat a les semifinals, en un combat molt ajustat davant d'un altre representant català, el reusenc Aaron Marcos (Koryo Reus). El marcador va ser de 0 a 0 en el primer assalt (en què va guanyar Marcos per decisió arbitral) i de 2 a 1 en el segon.

Al campionat navarrès hi van participar uns 500 competidors, vinguts d'arreu de l'Estat espanyol, i també hi van participar alguns esportistes francesos.

  • Aleix Orrit, al podi de -87 kg de l'Open de Pamplona de Taekwondo
    Aleix Orrit, al podi de -87 kg de l'Open de Pamplona de Taekwondo
  • Aleix Orrit, amb la medalla obtinguda a l'Open de Pamplona
    Aleix Orrit, amb la medalla obtinguda a l'Open de Pamplona

Mostrar formulari de contacte