Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Caldea inicia la transformació d'spa a resort amb la reforma de la gran llacuna

Caldea inicia la transformació d'spa a resort amb la reforma de la gran llacuna

El nou espai, que s'inaugurarà a l’agost, tindrà un efecte de cel estrellat a la nit. El projecte contempla una rehabilitació integral de tot l'edifici i la construcció d'un hotel, a més de l'actualització de la marca

Imatge del projecte de la nova llacuna interior (Foto: Caldea)
Imatge del projecte de la nova llacuna interior (Foto: Caldea)
25/06/2024 14:35

Caldea, el centre d’oci termal d’Andorra, ha iniciat una etapa de transformació que té com a objectiu que l'espai es converteixi en un dels resorts termals més importants del sud d’Europa. El projecte de renovació coincideix amb la celebració del seu 30è aniversari i contempla la reforma i modernització integral de la instal·lació des d’una perspectiva minimalista i moderna, així com la construcció d'un hotel de 4 estrelles a la icònica Torre on s'ubica el centre. 

La gran llacuna és la mostra principal del canvi i la primera zona on s’ha actuat, amb una actualització de l'estètica que respecta la seva morfologia i les tasses d'hidromassatge. L’espai, que obrirà a l’agost i tindrà un efecte de cel estrellat a la nit, estrenarà una nova imatge amb revestiments i paviments blancs que transmetran "simplicitat, proximitat i elegància". 

Les actuacions seguiran els pròxims tres anys amb la construcció d’un nou pont d’accés pel riu que obrirà l’edifici a la ciutat. També es reformarà la llacuna exterior convertint-la en un llac i es modernitzaran altres zones de l’edifici. Finalment, l’any 2026 s’inaugurarà l'establiment hoteler. 

Així ho ha explicat Miguel Pedregal, director general de Caldea, en un acte que ha tingut lloc aquest dimarts als Cinemes Illa Carlemany. Pedragal ha afirmat que “la transformació de Caldea en un resort és un camí natural en l’evolució dels spàs i respon a la insistent demanda dels clients per poder-se allotjar al mateix edifici”.

Un nou propòsit i una nova identitat visual

El segon eix de la transformació ha consistit en reformular l’estratègia de marca, fixar-se un nou propòsit més ambiciós i el llançament d’una nova identitat visual. Caldea estrena logotip, un nou color corporatiu i diversos colors secundaris, una tipografia personalitzada i una bateria de recursos gràfics com la il·lustració, que enriquiran la comunicació en els diferents canals.

Caldea estima que amb les actuacions previstes i la incorporació del nou hotel obtindrà un creixement del 40% de la seva facturació de cara al 2030 amb uns ingressos de 30 milions d’euros.

Mostrar formulari de contacte