Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / 'Carretera i Manta' s'acomiada amb una donació solidària i rècord de participació

'Carretera i Manta' s'acomiada amb una donació solidària i rècord de participació

El programa lliura un xec al Banc dels Aliments després de rebre més de 2.000 trucades i missatges S'ha sortejat novament un viatge a les Canàries, que ha guanyat Carmen Amores

09/09/2011 18:23

El programa de RàdioSeu ‘Carretera i manta’, dirigit i presentat per Ignasi Cervera, s’ha acomiadat aquest divendres amb un nou rècord de participació i amb la donació d’un xec solidari de 440€ al Banc dels Aliments, fruit de les més de 2.000 trucades i misssatges dels oients.

La regidora de Solidaritat de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, Montse Bonet, ha recollit l’aportació, que es destinarà a finançar la distribució d’aliments per a les persones amb necessitats bàsiques. Bonet ha agraït la col.laboració del programa ja que, ha recordat, “a prop nostre també hi veïns que estan passant per situacions difícils i necessiten el suport de tothom”. A més a més, el Banc dels Aliments ha estrenat recentment un nou local al capdamunt del carrer dels Canonges, a pocs metres de la Catedral.

Un any més, ‘Carretera i Manta’ s’ha completat amb el sorteig d’un viatge a les Illes Canàries, ofert per Cadí Tours. La guanyadora ha estat l’oient Carmen Amores, que tenia la trucada número 933. A l’últim programa també s’ha sortejat una Polsera de la Seu, de Joieria Sangrà que ha guanyat Pepa Febré; una coca de Pastisseria Vilarrubla, que s’ha emportat Dolors Guilló, i el finançament d’una llicència de conducció amb Autoescola Pirineus, que ha estat per a Joan Lozano. El sorteig l’ha supervisat la secretària municipal, Pilar Señís.

Convidats de renom

‘Carretera i Manta’ s’emet des de fa 16 anys durant els mesos d’estiu i combina la participació dels oients (per telèfon i per les xarxes socials), el sorteig de centenars de premis, l’emissió en directe a peu de carrer i les entrevistes d’actualitat. Enguany han passat pel programa els escriptors Quim Monzó i Màrius Serra, l’actor Toni Albà, el pallasso Tortell Poltrona, el fotoperiodista Avelino Pi, el dissenyador Gerard Moliné, l’expert en pediatria Santiago Garcia-Tornel i el músic Artur Blasco, entre d’altres.

‘Carretera i Manta’ agraeix el patrocini de: Viatges Cadí Tours, Autoescola Pirineus, Cafeteria Xicolata, Disseny la Seu, Electrònica Simac, Gimnàs Yumix, Joieria Sangrà, Parc Olímpic del Segre, Pastisseria Vilarrubla, Pizzeria Via Fonte i Pub l’Estolador.

  • Carretera i Manta 2011 - Xec Solidari
    Carretera i Manta 2011 - Xec Solidari
  • Carretera i Manta 2011 - Viatge
    Carretera i Manta 2011 - Viatge

Mostrar formulari de contacte