Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Civís millora la casa consistorial a través del PUOSC

Civís millora la casa consistorial a través del PUOSC

El nucli també obté ajuts per a urbanitzar un espai públic i construir un edifici de serveis Ardanuy ha fet una visita d'obres al poble
Os de Civís
18/08/2009 11:16

L'Entitat Municipal Descentralitzada d'Os de Civís ha aprovat el projecte de la segona fase de renovació de serveis i pavimentació a la població. Segons publica el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya no s'ha presentat reclamacions al document adoptat per la Junta de Veïns i ja es pot tirar endavant la millora.

D'altra banda, Civís també està duent a terme reformes a la casa consistorial a través dels ajuts del Pla Únic d'Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC). El coordinador territorial del departament de Governació a l'Alt Pirineu i Aran, Josep Ardanuy, va visitar recentment el municipi i va fer un seguiment a les obres.

Les subvencions del PUOSC han permès a Civís la millora del servei d'aigua potable, així com l'arranjament de les instal.lacions municipals amb la renovació de la fusteria exterior i la col.locació d'un punt d'accés Wi-fi.

El departament de Governació ha adjudicat un ajut de 79.000 euros a Civís per a la urbanització d'espais públics i la construcció de l'edifici de serveis.

Mostrar formulari de contacte