Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Comença la reforma de la Casa del Mestre de Soriguera per destinar-la al lloguer social

Comença la reforma de la Casa del Mestre de Soriguera per destinar-la al lloguer social

L'actuació preveu reformar la planta baixa de l'edifici i construir una planta superior amb materials sostenibles

Edifici de Casa del Mestre de Soriguera on s'hi fan obres per destinar l'equipament a habitatge social (Foto: Diputació de Lleida)
Edifici de Casa del Mestre de Soriguera on s'hi fan obres per destinar l'equipament a habitatge social (Foto: Diputació de Lleida)
18/11/2024 18:35

L'Ajuntament de Soriguera ha començat les obres a l'edifici municipal de la Casa del Mestre, situat al nucli de Malmercat, per transformar l'equipament, actualment en desús i pràcticament en runes, en habitatge social. L'actuació preveu reformar la planta baixa d'aquest edifici i construir una planta superior amb materials respectuosos amb el medi ambient, tenint en compte l'eficiència energètica i la seva integració amb l'entorn.

La planta baixa serà d'ús comunitari com a magatzem o sala polivalent, i la primera planta anirà destinada a l'habitatge. L'Ajuntament preveu que els treballs de millora acabin a la primavera, moment en què es posaria en funcionament l'edifici.

Les obres compten amb el suport econòmic de la Diputació de Lleida a través dels plans econòmics de cooperació destinats a projectes i actuacions que permetin fer front al repte demogràfic.

 

Mostrar formulari de contacte