Continua l'oferta d'exposicions artístiques a la Seu d'Urgell
La Seu d'Urgell acull aquest mes d'agost les exposicions 'Mensulae', 'Bitxos' i 'Les 35 cadires de Can Pere', que es poden veure a la Sala La Cuina, la Sala de Sant Domènec i el pati de la Biblioteca Sant Agustí, respectivament. Les tres mostres són gratuïtes i s'adrecen a tots els públics.
L'exposició 'Mensulae', que es va inaugurar el passat 5 d’agost a la Sala La Cuina, es pot visitar fins al 30 de setembre. Inclou obres tant d’alumnes i exalumnes de l’Espai Municipal d’Art. En total hi ha exposades 300 peces d'art, entre quadres de vinil, acrílics i oli, així com collages, ceràmica i paper maixé, entre altres.
Pel que fa a la proposta 'Les 35 cadires de Can Pere', està oberta fins al 31 d’agost a la Biblioteca Sant Agustí. A la mostra hi participen 24 artistes de la Seu d’Urgell, Andorra i Barcelona. Es tracta d'un projecte per a reinterpretar un objecte tant quotidià com es la cadira.
Finalment, la mostra 'Bitxos', a càrrec de Josepa Travé, que es va obrir el passat 5 de juliol a la Sala de Sant Domènec, recull una quarantena d'obres realitzades amb pintura, juntament amb díptics, tríptics i composicions d'una dotzena de quadres petits, a més d'un centenar de 'bitxos' realitzats en ceràmica, que es passegen per dins i enmig dels quadres. Es pot veure fins al 27 d’agost.