Kilian Jornet debuta amb victòria a la Copa del Món 2014 d'esquí de muntanya
L'esquiador cerdà guanya la cursa individual de Verbier i lidera la classificació absoluta Laura Orgué obté un 17è lloc a la Copa del Món de nòrdic, a Polònia
Kilian Jornet ha debutat amb triomf a la Copa del Món d'esquí de muntanya. L'esquiador cerdà es va imposar dissabte a la primera prova, la cursa individual de Verbier (Suïssa) i lidera tant la classificació d'aquesta modalitat com l'absoluta.
Jornet va superar l'italià Robert Antonioli i el francès William Bon Mardion, que van completar el podi. Pel que fa als altres representants catalans, Marc Pinsach va ser 15è i Nil Cardona 23è. Els andorrans Jordi Solé i Xavier Areny van acabar 48è i 49è.
Diumenge, Kilian Jornet va obtenir un tercer lloc a la cursa vertical, per darrera del francès Mateo Jacquemoud i l'italià Damiano Lenzi. Marc Pinsach va ser 14è.
Pel que fa a la Copa del Món d'esquí de fons, Laura Orgué ha aconseguit entrar en el top-20 de la cursa de 10 km estil clàssic que es va disputar diumenge a Szklarska Poreba (Polònia). La fondista del CEFUC va finalitzar 17a amb un temps de 36min54s, a més de dos minuts de la guanyadora, la polonesa Justyna Kowalczik.
