Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Danses tradicionals al centre cívic l'Escorxador de la Seu

Danses tradicionals al centre cívic l'Escorxador de la Seu

L’acordionista Pep Lizandra ensenyarà balls pirinencs i d’arreu del món cada primer dimecres de mes Les inscripcions es poden fer a l’Oficina Jove de l’Alt Urgell
Carnestoltes Castellciutat - Estudis RS
16/09/2009 18:07

L’acordionista Pep Lizandra ofereix enguany un nou curs de danses tradicionals al centre cívic l’Escorxador de la Seu d’Urgell. El músic cerdà ensenyarà balls pirinencs i d’arreu del món cada primer dimecres de mes, de dos quarts de nou a les deu de la nit.

Segons ha explicat Lizandra en una entrevista a RàdioSeu, “la iniciativa s’adreça a públic de totes les edats que vulgui passar-ho bé ballant”. Durant el curs s’aprendran danses senzilles, en rotllana, per parelles o en filera. “Hi ha balls d'aquí que tenen molt d’èxit però també n’hi ha d’Israel, Anglaterra o Grècia que són molt divertits”, comenta. Enguany Lizandra introduirà l’aprenentatge d’algun ball de bastons.

Les inscripcions es poden fer a l’Oficina Jove de l’Alt Urgell, al telèfon 973 35 56 08 o bé a través del correu electrònic info@puntjoveactiu.cat.

Pep Lizandra és un dels intèrprets de música tradicional més popular del Pirineu. Resident a Músser (Cerdanya), ensenya l’acordió diatònic i, al llarg de l’any, realitza diversos tallers de danses tradicionals de les comarques de muntanya.

Mostrar formulari de contacte